Beste wijnliefhebber,

Jaarlijks organiseert de LionsclubNaarden-Bussum een wijnactie. Wij slagen er in mooie wijnen in te kopen en deze tegen ook voor u mooie prijzen aan te bieden. De marge op deze wijnen gaat richting de goede doelen en zo ontstaat een win-win situatie. Ook dit jaar willen wij graag drie doelen ondersteunen: Stichting Klavertje 2, Stichting de Droomboom en het Parkinson Café in Laren. Wat deze instellingen doen en hoe wij daaraan bijdragen kunt u lezen op de volgende pagina.

De wijnen die wij aanbieden voor de ondersteuning van deze doelen kunnen vanzelfsprekend worden geproefd. Hiervoor organiseren wij bij het Fort Werk IV te Bussum, net zoals voorgaande jaren weer een gezellige wijnproeverij. In het Atelier van het Fort, De Vernissage, kunt u maar liefst acht witte wijnen, acht rode wijnen, een rosé en een mooie “bubbels” komen proeven. Alle wijnen worden in deze brochure allemaal kort beschreven. Naast mooie evergreens uit voorgaande jaren treft u ook een aantal interessante nieuwe wijnen aan.

Flyer Lions wijnactie 2017